جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع مبل پنجه شیری با قیمت مناسب

مبل پنجه شیری، یک نمونه مبل بسیار راحت بوده که از کلاف بسیار مقاومی برخوردار است و شامل تنوع زیادی رنگ و مدل می باشد.

مبل پنجه شیری

مبل پنجه شیری

مبل پنجه شیری نوعی نوع مبلمان است که طراحی آن به شکل پنجه شیر انجام می‌ شود و به واسطه طرح خاص، ظاهری منحصر به فرد و جذاب دارد.

مبلمان مورد نظر معمولاً دارای صندلی‌، کاناپه‌ و فوتون‌ ها است که در طراحی آنها از المان‌ های هنری شبیه به پنجه شیر استفاده می‌ شود.

این المان‌ ها در قسمت‌ های مختلف مبلمان، مانند پشتی، دسته‌ ها و پایه‌ ها قرار می‌ گیرند و به ظاهری منحصر به فرد و شگفت‌ انگیز می‌ انجامد.

به دلیل جذابیت در طرح و رنگ آن امروزه باعث شده مورد توجه زیادی قرار بگیرد و بیشتر مردم آن را برای خانه های خود استفاده کنند.

مشخصات مبل پنجه شیری

مشخصات مبل پنجه شیری

در واقع مشخصات مبل پنجه شیری بسیار زیاد است و ما می خواهیم در این قسمت شما را با ویژگی های مهم آن ها آشنا کنیم.

معمولاً مبلمان مورد نظر از جنس چوب با کیفیت و مقاوم ساخته می‌ شوند و با پارچه‌ ها و چرم‌ های متنوعی روکش خواهند شد.

این نوع مبلمان به دلیل طرح و ظاهر منحصر به فرد، قابلیت جذب توجه و تزئینی بودن، در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

معمولاً استفاده از این مبل ها در فضاهایی با سبک دکوراسیون کلاسیک، آنتیک یا مجلل بسیار متناسب است و به آن‌ ها جلوه و شکوهی ویژه می‌ بخشد.

وزن بسیار سبک و کمی داشته و به راحتی می توانید آن را از یک مکانی به مکان دیگر انتقال دهید.

خرید مبل پنجه شیری

خرید مبل پنجه شیری

در زیر، به شما چند نکته مهم برای خرید مبل پنجه شیری اشاره می‌کنیم:

1. روکش مبلمان: روکش می‌تواند از پارچه یا چرم باشد و اطمینان حاصل کنید که روکش انتخابی با کیفیت بالا و مقاومت مناسب در برابر خراشیدگی، لکه‌ ها و پارگی‌ ها است.

2. انتخاب رنگ: انتخاب رنگبندی مبل همگام با دکوراسیون و سبک فضای شما بوده و رنگی را انتخاب کنید که باقی اجزای دکوراسیون و مبلمان موجود در فضا هماهنگی داشته باشد.

3. بررسی بودجه: قبل از خرید مبل، مقایسه نرخ ها و ارزش مبلمان پنجه شیری در بازار را انجام دهید، مطمئن شوید که نرخ مطابق با کیفیت و جنس است و بودجه خود را در نظر بگیرید.

قیمت مبل پنجه شیری + خرید و فروش

قیمت مبل پنجه شیری + خرید و فروش با توجه به این که قیمت دلار و ارز نوسانات بسیار زیادی دارد، قیمت مبل پنجه شیری با افزایش و کاهش قیمت زیادی مواجه است.

هر اندازه تعداد کاناپه و اندازه مبل بزرگتر باشد بدون شک قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت، بنابراین قیمت ثابتی ندارند.

لازم به ذکر است که با توجه به تغییر همیشگی نرخ مبل ها و عوامل تاثیرگذار در آن، بهتر است قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل نموده تا قیمت نهایی را در اختیار شما قرار دهند و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *